Գրականություն

տնային աշխատանք

Տնային աշխատանք

Կարդա՛ Նար-Դոսի ,,Նա,, պատմվածքը և պատասխանի՛ր հարցերին:

1. Բացատրիր հետևյալ բառերը՝

 անհուն, -անսահման,անծայրածիր

ականակիտ-հստակ,

, անբռնազբոսիկ,-բնական

 սիրակեզ,-սիրուց կիզված

 ընկղմվել,-ներգրառվոլ,մխրճվել

գոթական

, անանց,-ոչ անցոզիկ,հավերժական

 պարուրել, -փաթաթել

տրուբադուր,-եչաշտական գործիք նվագող

հրացայտ, 

անձեռակերտ,

 ծնրադրել

:2. Բացատրիր արտահայտությունները՝
1.ամբողջ էությամբ լսողություն դարձած

շատ ուշադիր լսել

2.սրտի լարերի վրա են նվագում

հոգով զգալիս թվում է որ սրտիտ լարերի վրա են նվագում։

3.սքանչացման արցունքը գոհարի պես խաղում էր նրա աչքերի մեջ

հիացմունքից նրա աջքերը լցվում են։

 3.Վերլուծի’ր հետևյալ հատվածը.

— Ես շատ հպարտ եմ, սինյորինա։

— Իմ անունը Ջուլիետտա է

։— Ես հպարտ եմ, սիրուն Ջուլիետտա։— Մենք չենք խլի քո հպարտությունը, Անտոնիո։— Կխլեք․ երբ ինձ մի կտոր հաց տաք։

Ջուլիետան մի դրամ նետեց նրա ոտքերի առջև և բարկացած հեռացավ պատուհանից։ Բայց իսկույն էլ նորից մոտեցավ պատուհանին։

նրանք ծանոթանում են և Ջուլետան օգնություն է առաջարկում բայց Անտոնյոն լինելով հպարտ հրաժարվեց ։Ջուլետան վիրավորված գնում է և իսկույն վերադառնում ։

4. Վերլուծի’ր հետևյալ հատվածը.Ես մոռացա ձեզ, այո՛. բայց, ինչպես երևում է, դուք մոռացել եք այն անդունդը, որ մեզբաժանում էր իրարից։ Դուք վերևն էիք,— ես ներքևը, և այդ ձեզ իրավունք էր տալիս արհամարհանքով նայելու դեպի ներքև։ Բայց դուք հաշվի չէիք առել, որ ներքև գտնվողներըերբեմն թևեր են առնում, թռչում վերև, և, վրիժառության զգացումով լեցուն։ 

նա հաշբի չէր առել որ ցածր մարդիկ նույն պես կարող են բարձրանան ։


5. Ջուլիետայի նկարագրությունը համեմատի՛ր <<Ես>>-ի հերոսուհու նկարագրության հետ:


6. Ո՞ր պատմության մեջ է պատմողի լեզուն ավելի պատկերավոր, ինչո՞ւ:7. Ջուլիետային.մեղադրի’ր (ամենաքիչը՝ 4-5 նախադասությամբ)արդարացրո’ւ  (ամենաքիչը՝ 4-5 նախադասությամբ)բնութագրի’ր  (ամենաքիչը՝ 4-5 նախադասությամբ)8. Բնութագրի՛ր Անտոնիոյին:
9. Ո՞ւմ կամ ի՞նչն ես համարում Անտոնիոյի և Ջուլիետայի բաժանման պատճառը:10. Քեզ համոզո՞ւմ է պատմության այսպիսի ավարտը: Պատասխանդ պատճառաբանի՛ր

Leave a comment